czwartek, 25 października 2012

So cold

Dzisiaj cały dzień jest mi tak koszmarnie zimno , pogoda coraz  gorsza , wiatr , deszcz i to strasznie zimne powietrze . No cóż to wskazuje tylko na jedno . . . Zimna się zbliża wielkimi krokami ! Na jutro zapowiadali śnieg z deszczem .Trzeba się zaopatrzyć w coś ciepłego , żeby jakoś tą zimę przetrwać . A teraz coś z innej beczki ;) Dzisiaj w szkole był maraton fitness , miałam brać udział , jednak w ostatniej chwili w sumie stwierdziłam ,że jednak nie chce . Ale fajnie było patrzeć na tych wszystkich tańczących uczniów . Maraton trwał dwie nie całe godziny lekcyjne , więc w sumie można powiedzieć ,że dwie lekcje nam odpadły .

I jeszcze tak szybko o jutrzejszym dniu , bo pewnie nie bd miała czasu ,żeby jutro cokolwiek napisać . Po szkole wybieram się do Natalii uczyć się grać na gitarze . Mam nadzieję , że w końcu takiemu kompletnemu beztalenciu jak ja, zacznie coś wychodzić .

z Felą i Koko ;)

Jutro nowy odcinek Pamiętników Wampirów ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3