niedziela, 3 marca 2013

Liebster Blog

Annyeong !

Zostałam nominowana do Liebster Blog przez rybcia1661  i muszę odpowiedzieć na kilka pytań , więc zapraszam serdecznie do czytania ^^ Mam nadzieję ,że nie zanudzicie się na śmierć !


1.Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Do założenia bloga skłoniły mnie inne bloggerki . Od zawsze uwielbiam czytać i przeglądać różne blogi . Pewnego dnia zapragnęłam mieć własny ;) No i jest ! 
2.Zapuszczasz włosy?
Taaak , ja całe życie zapuszczam włosy , ale zawsze wpadnie mi do głowy jakiś głupi pomysł ,żeby je ściąć i później tego żałuje . Teraz sobie postanowiłam ,że jedynie będę podcinać końcówki .
3.Twoje największe marzenie to...?
To wycieczka do Korei Południowej . Mam nadzieje,że kiedyś się spełni .
4.Co zmieniłabyś w swoim pokoju?
Chyba ogólnie kolor pokoju , bo jest on różowy xD 
5.Twój wymarzony telefon?
Nie wiem xD Nie zależy mi na nie wiadomo jakich wypasionych telefonach . Ważne żeby dzwonił wysyłał sms-y  i miał aparat  .
6.Masz zwierzątko?
Mam papużkę ;) Zwie się Molly xD
7.Twój ulubiony kolor?
Różne odcienie zielonego ! 
8.Lubisz malować paznokcie?
Uwielbiam. Nie ma dnia ,żebym nie miała pomalowanych paznokci xD
9.Lubisz nosić biżuterię?
Kochaaam ! Chyba każda dziewczyna lubi biżuterie ;)
10.Lubisz grać w gry planszowe?
Lubię , zawsze jest przy tym dużo śmiechu i zabawy .
11.Które wakacje najmilej wspominasz?
Chyba te ostatnie ,mimo że większość przepracowałam , dzięki temu nawiązałam nowe znajomości. Ale najmilej je wspominam ze względu na nasze wypady z dziewczynami na plaże i do Sarbinowa na kebaby , nocki w campingu , nocne spacery i oczywiście zbiory truskawek o samym świcie <3 Mam nadzieję ,że przyszłe wakacje będą jeszcze lepsze .

Kto dobrnął do końca ?;) Sama pewnie bym w połowie usnęła xD I tak jak wcześniej pisałam nikogo nie nominuje ,bo nie chce mi się w to bawić ,a na pytania lubię nawet odpowiadać, więc nominowana mogę być ;) W przyszłości postaram się zorganizować jakiś post pod którym będziecie mogli zadać mi pytania jakie tylko chcecie , a jak będę miała możliwość i warunki to odpowiem w formie filmiku . 
Już kończę książkę ‘Wciąż ją kocham ‘ więc spodziewajcie się za niedługo recenzji ;) Film również mam , więc o nim też napisze kilka słów ^^

Jak Wam niedziela mija ? Mi jak to w niedziele nudno , dlatego też miałam nie pisać , bo nie miałam o czym , ale zostałam nominowana , więc dzięki temu jakoś notka powstała . 
U Was też tak ślicznie słoneczko świeci ? ^.- 




39 komentarzy:

  1. bardzo fajny blog :)fajna wypowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie dzis nie widać słoneczka ;D
    imie dla papugi genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dobrnęłam do końca :P Fajne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tak mam z zapuszczaniem włosów ;) fajne odpowiedzi ! letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię grać w planszówki! :p
    ciekawe odpowiedzi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Masz wspanaiłego bloga! zaobserwowałam go! Jesli chcesz i jeśl ispodoba Ci się mój blog, mozesz go również zaobserwowac. Będe wpadała częściej i jeśli to będzie możliwe.. na każdy Twój post ^^
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam różowy pokój. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe odpowiedzi :)

    www.secret-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dobrnęłam i jestem MISTRZEM ! :) Wcale nie było tak nudno , ciekawych rzeczy się dowiedziałam hah :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. INTERESUJĄCY BLOG.
    ZAPRASZAM DO SIEBIE.
    Pozdrawiam, Oliwia Mrozowicz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Także zapuszczam włosy, już nawet bez podcinania końcówek (mój fryzjer nie rozumie pojęcia "1cm"). Gdy zobaczyłam się w krótkich włosach oglądając filmik sprzed kilku miesięcy, byłam załamana. Dlatego teraz nie dam sobie choćby włosa wyrwać.
    E tam, ja przeczytałam całość. Zawsze czytam całe notki :)
    U mnie nowy wpis, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. może to jakis specjalny szampon:D

    OdpowiedzUsuń
  13. genailny tekst o aspolecznosci :D ! B.

    OdpowiedzUsuń
  14. :) tez zapuszczam wlosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię akie posty, ponieważ wtedy mogę się dużo dowiedzieć o osobie która odwiedzam ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuję za komentarz :)
    Bardzo fajne odpowiedzi, lubie takie notki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. tez mam rozowy pokoj i zmienilabym : D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrnęłam spokojnie do końca ; )
    Tak, u mnie też słoneczko <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ja dobrnęłam do końca! ;D u mnie również jest słońce, oby nie zachodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za kom. pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. INTERESUJĄCY BLOG !
    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO SIEBIE.
    Pozdrawiam, Oliwia Mrozowicz.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja właśnie wróciłam z uniwerku i padam:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cool answers! I'm loving your blog. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & if you like, following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3