sobota, 23 listopada 2013

ask

Hej !:D Jak Wam minął ten tydzień? Mi dość szybko, z czego się przeogromnie cieszę. Z każdym kolejnym dniem coraz bliżej do świąt <3 Uwielbiam ten okres przedświąteczny, kiedy sklepy,domy są przystrojone kolorowymi światełkami, latanie po sklepach u celu szukania prezentów, pieczenie ciast, przygotowywanie potraw. Boże Narodzenie to najpiękniejsze Święta. Jeszcze tylko miesiąc !
Wczoraj sobie założyłam aska, jeśli macie jakieś pytania to śmiało, zapraszam tu --> ASK

37 komentarzy:

  1. dobrze, że już weekend, bo ten tydzień mnie strasznie wykończył ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię przedświąteczny okres, aczkolwiek nie podobają mi się świąteczne ozdoby już w listopadzie -,-
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się to zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w domu prezenty dostawały tylko małe dzieci, ja już z tego wyrosłam niestety ! :D
    Prezenty daję sobie tylko z moim chłopakiem, ale na urodziny, dlatego że ja mam urodziny w grudniu a on w listopadzie i szczerze to pomysłów by nam zbrakło a do tego jeszcze pieniędzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już niedługo zacznie się ten przedświąteczny szał :) Od jutra dokładnie miesiąc do Wigilii!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog :)
    obserwuje ;)

    Zapraszam u mnie stylizacje SH
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ten okres świąteczny jest jednym z ulubionych chwil w całym roku <3 :)
    noemisoul.blogspot.com
    nn

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcie, masz śliczne buty! mogę cię także popytać na asku jak będę mieć tylko wolną chwilę i zapraszam do siebie ; http://podrozepasjefotografie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie, Boże Narodzenie to cudowny, wyjątkowy, magiczny okres ;-)
    Nie mogę się doczekać ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie zauważyłam, że już za miesiąc święta. Trzeba myśleć już o prezentach. Kocham ten czas :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko ja jeszcze nie mam pomysłów o zakupach świątecznych;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety w mojej miejscowości ludzie nie stroją swoich domów :C Ale centra handlowe są takie świąteczne :3

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcie :)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne,czekam na święta ;).

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie mam aska :D
    Buciki na tym zdjęciu są cudowne ♥

    Zapraszam:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym roku jakoś mniej się cieszę z nadchodzących Świąt - za mało mam wolnego czasu by już poczuć magiczną atmosferę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne buty :)
    och, ja również jestem zafascynowana okresem przedświąecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te przygotowania to najlepsze co może być w Świętach, później już leci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz fajne buty ! ja już się doczekać świąt nie umiem .
    p.s masz chwilę czasu kliknij w post w link shenside lub w baner , będę wdzięczna .

    OdpowiedzUsuń
  20. oj nie lubię świąt! ale przynajmniej 2 tygodnie spędzę w domu, więc też czekam ;d
    mam prośbę, klikniesz u mnie w link w ostatnim poście?;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super buty , ja lubię święta :)
    pozdrawiam , klikniesz w napis na końcu posta ?z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam atmosferę świąteczną, co rok czekam z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne butki ^^.

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mogę doczekać się świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mogę doczekać się świąt<3

    mam do ciebie prośbę, mogłabyś przeczytać mój najnowszy post i poklikać w linki, które są w nim zamieszczone? dla ciebie to tylko chwilka a dla mnie bardzo ważne. jeśli to zrobisz to napisz jak mogę się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
  27. technikum hotelarskie? ja chodze do gastronomiczno-hotelarskiego :)
    http://niezniszczalnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Oddawaj buty.

    Zapraszam do mnie, choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem :)

    http://thisthingisgettingnoisier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3