poniedziałek, 30 grudnia 2013

Winter? No!

Hello!
Nie mogę uwierzyć,że mamy prawie styczeń,a śniegu jeszcze w ogóle u mnie nie było i pogoda jest typowo jesienna. Dziś nawet słonko świeci i jest w miarę ciepło,przy najmniej jak na ten czas. Szczerze to zbytnio nad tym nie rozpaczam,wręcz przeciwnie,cieszy mnie taka ciepła pogoda,bo nienawidzę zimna i tego,że mimo iż jestem ciepło ubrana to marznę. Korzystając z pogody zamierzam przejść się na jakieś zdjęcia po południu.
Teraz sobie siedzę,piję herbatkę i właśnie otworzyłam czekoladę. Mimo że nie mogę jej za dużo jeść,to przez święta tyle wszamałam,ale cóż poradzić jak jest taka pyszna.

28 komentarzy:

  1. Też dzisiaj zamierzam iść na jakieś zdjęcia. Masz rację z ta pogoda.. nieciekawie, choć fajnie, że nie muszę się opatulać kilogramami kurtek :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę, że nie ma śniegu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na nowy post swietny blog http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodycze <3
    _________
    KAŻDY KTO KLIKNIE I DA KOMENTARZ NA BLOGU UMIESZCZĘ LINK BLOGA/ASK/INSTAGRAMA ITP. W KOLEJNYM POŚCIE.
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No za oknem bardziej wiosna niż zima. :D


    Miłego dnia.
    Pozdrawiam, Niepoprawny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też cieszy taka ciepła pogoda :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też dziś cieplutko. Niedawno się chwaliłam śniegiem, a teraz topnieje:/ trudno, spadnie nastepny^^ ja tam lubie zimno, wole marznac, niz mialoby mi byc gorąco. Też właśnie pożeram czekoladę. Hah, trzebabędzie zabrać się za ćwiczenia;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się cieszę z tak pozytywnej pogody <33
    JEst na dworze pięknie, typowo jesiennie, jak mi się kojarzy, że Wiosennie, ah mogłoby być tak całą zimę <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Bardzo się cieszę, bo znalazłam osobę, z którą będę mogła o tym pogadac;) W takim razie życzę Ci, żebyś znalazła czas i nie brakło Ci chęci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja niee lubie śniegu !;) Za kilka dni moje urodziny i chyba... będą to moje pierwsze urodziny bez sniegu haha ;P
    aaa czekolada omnomnom <3
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śnieg mógłby już w końcu spaść !

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja właśnie chcę śnieg i snowboard i wszytsko ;__;
    Bardzo ciekawie piszesz i masz bardzo ślicznego bloga ♥
    ____________________________
    Obserwuję W wolnej chwili też możesz
    mnie zaobserwować, bo nie ukrywam, że
    bardzo mi na tym zależy

    www.dorota-dorotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja dzisiaj już chodziłam w jesiennej kurtce, było zupełnie ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie dzisiaj zimno, zmarzłam bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie takze cieszy taka bardziej jesienna pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  16. a mnie nie cieszy to że nie ma śniegu :D
    oj! nie wspominaj o jedzeniu, bo robi mi się niedobrze.. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahah u mnie wiosna :D

    P.S przeniosłam się !
    zdrowejestpiekne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pogoda jak w marcu :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny masz kubeczek :))
    Szczęśliwego Nowego Roku i aby 2014 był lepszym niż 2013!!!
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też sporo zjadłam w te święta czekolady...Ona uzależnia,a niestety na twarzy i innych partiach ciała widać później działanie :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz i obserwacje <3